• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Виховна робота - сторінка педагога організатора

УІНП рекомендує. Одинадцять книг і фільмів про Чорнобиль

26 квітня 1986 року – день найбільшої в історії людства техногенної катастрофи. Під час експерименту на 4-му реакторі Чорнобильської атомної електростанції сталися два вибухи. В атмосферу Землі вирвалась хмара радіоактивного пилу. Вітер поніс на північний захід небезпечні радіоактивні ізотопи, які осідали на землю, проникали у воду. За числом потерпілих від аварії Україна займає перше місце серед колишніх республік Радянського Союзу. На долю Білорусі припало близько 60% шкідливих викидів. Від радіаційного забруднення сильно постраждала також і Росія. Потужний циклон проніс радіоактивні речовини територіями Литви, Латвії, Польщі, Швеції, Норвегії, Австрії, Фінляндії, Великої Британії, а пізніше – Німеччини, Нідерландів, Бельгії.

Прочитати розлогу історичну довідку Українського інституту національної пам’яті про момент катастрофи та її ліквідацію, масштаби аварії й реакцію радянської влади можна за посиланням: https://cutt.ly/TvsBId6

Цього року Український інститут національної пам’яті підготував дайджест з 11 видавничих і візуальних продуктів, які будуть корисними тим, хто хоче більше дізнатися про трагедію на Чорнобильській АЕС.

1. Чорнобильська трагедія. Нариси з історії

Українська дослідниця, докторка історичних наук Наталія Барановська у формі нарисів системно підходить до вивчення найбільшої техногенної катастрофи в історії людства. Збірник починається з передумов аварії у 1970-80-тих роках і завершується нарисами, присвяченими унормуванню постчорнобильського життя та закриттю АЕС уже в сучасній Україні. Таким чином Барановська пропонує комплексний погляд на проблему аварії на ЧАЕС. Збірник є у вільному доступі за посиланням: https://cutt.ly/MtZpAS3

2. Чорнобильське досьє КҐБ. Суспільні настрої. ЧАЕС у поставарійний період: збірник документів про катастрофу на Чорнобильській АЕС

Відкриття в Україні архівів радянських спецслужб пролило світло на багато історичних аспектів, у тому числі й на Чорнобильську катастрофу. Все, що знало і приховувало від людей “всевидяче око” КГБ, – в одній науковій праці, створеній спільними зусиллями Галузевого державного архіву Служби безпеки України, Інституту історії України НАН України та Українського інституту національної пам’яті, доступне за посиланням: Перший том: https://cutt.ly/NtZpXc7Другий том: https://bit.ly/3hCFMJD.

3. Нові розсекречені документи КДБ про Чорнобиль: спецоперації, пропаганда і підміна зразків

На основі одного з найбільших збірників архівів КГБ, присвяченого Чорнобильській катастрофі, уже підготовлено чимало хороших журналістських матеріалів. Зокрема, стаття журналіста та незалежного дослідника архівів радянських спецслужб Едуарда Андрющенка та журналіста видання “Настоящее Время” Дмитра Трещаніна. Спираючись на архівні документи, журналісти відтворюють “буденний жах” катастрофи, де абсурдність межує з героїзмом. Також автори розповідають, як КГБ порушував горбачовський “сухий закон”, щоб зняти напругу на психіку людей у місцях евакуації, або як з'явилися перші корупційні оборудки в зоні лиха. Доступ: https://cutt.ly/HtZpSlh

4. Чорнобиль. Історія ядерної катастрофи

Книга відомого історика Сергія Плохія, видана 2019 року, охоплює історію Чорнобильської катастрофи від моменту вибуху аж до закриття станції. Вчений показує, як справжньою причиною найбільшої ядерної катастрофи людства стала не конкретна помилка окремої людини, а створена в СРСР система закритості та секретності, яка приховувала інформацію про трагедію навіть від фахівців, котрі повинні були її ліквідувати. Досліджуючи проблему Чорнобильської катастрофи, Плохій приходить до висновку, що аварія стала не лише лихом планетарного масштабу, а й вироком радянській авторитарній системі.

5. Чорнобильська молитва: хроніка майбутнього

Над художньо-документальним романом про Чорнобиль білоруська письменниця та нобелівська лауреатка Світлана Алексієвич працювала кілька десятиліть. Вперше українською книга вийшла 1998 року у перекладі Оксани Забужко. Друге, доповнене, видання роману українською з’явилося у 2016-му. “Чорнобильська молитва” – це насамперед можливість почути живі голоси тих, кого торкнулася катастрофа. Але крім людської перспективи, є й глибша – усвідомлення землі як спільного дому, котрий людина ділить з мільйонами інших живих істот, і за руйнування якого відповідає.

6. Чорнобиль

Серіал американського каналу HBO та британського Sky Atlantic знову привернув до Чорнобиля увагу всього світу. Ліквідатор, еколог і письменник Сергій Мирний назвав його “найпотужнішим, наймасовішим, найбільш технологічно зробленим кінематографічним висловлюванням на тему Чорнобиля”. Згідно з IMDb, "Чорнобиль" очолив перелік 250 найвище оцінених телесеріалів в історії.

7. The Real Chernobyl

Документальний фільм британського каналу Sky Atlantic, який був знятий по “гарячих слідах” серіалу “Чорнобиль”. Творець “The Real Chernobyl” Крейг Мейзін зазначав, що хоче розказати “непроговорену реальну історію” Чорнобильської катастрофи. Про те, як пережили її, у фільмі розповідають безпосередні учасники ліквідації: пожежники, водолази, пілоти, сім’ї, евакуйовані з Прип’яті. Доступ: https://cutt.ly/YtZL9uK

8. Чорнобиль: Два кольори часу

Документальна кінотрилогія режисера Ігоря Кобрина знята "по гарячим слідам" зразу після аварії. Це був перший фільм про Чорнобиль, який показали у СРСР на центральному телебаченні. Саме робота Ігоря Кобрина лягла в основу серіалу НВО та Sky Atlantic "Чорнобиль". Оригінали трилогії зберігаються у ЦДКФФА України ім. Г. С. Пшеничного, однак у відкритому доступі є коротка версія кінотрилогії "Чорнобиль. 3828": https://cutt.ly/RvTVRw6 . Також рекомендуємо інтерв'ю режисера для порталу "Радіо Свобода": https://cutt.ly/ovTBENQ

9. Розсекречена історія. Чорнобиль: що встановило розслідування катастрофи?

У тематичному випуску науково-просвітницької телепрограми “Суспільного” відомі українські історики спільно з ліквідаторами аварії на ЧАЕС намагаються розібратись у тому, хто дійсно винний у найбільшій в історії людства техногенній катастрофі. Доступ: https://cutt.ly/DvsOorP

10. Розщеплені на атоми

Телевізійний фільм, що поєднує в собі елементи художньої стрічки та документального кіно. Автори намагаються одночасно розповісти історії реальних очевидців катастрофи та підсилити емоційний фон художніми сценами, що межують з документальними інтерв'ю. Доступ:https://cutt.ly/rtZLLAO

11. Земля забуття

Французько-український художній фільм, який розповідає про Чорнобильську катастрофу через призму особистої трагедії звичайних жителів Прип'яті. Стрічка стала дебютом для французької документалістки Мішель Боганім. У фільмі зіграла голлівудська акторка українського походження Ольга Куриленко.

Звіт

Звенигородської загальноосвітньої школи І – ІІ ступенів № 4

про виховну роботу за 2019 – 2020 навчальний рік

Пріоритетним напрямом виховання Звенигородській загальноосвітній школі І - ІІ ступенів № 4 стало формування в учнів ціннісного ставлення до суспільства та держави, які проявляються в таких якостях: самосвідомість, національна свідомість, патріотизм, правосвідомість, політична культура тощо. Основою виховного процесу є національно – патріотичне , громадянське спрямування, формування основ здорового способу життя, безпеки і благополуччя вихованців.

Колектив школи керувався головним завданням – виховати морально здорову, духовно багату, різнобічно розвинуту людину, яка поважає й любить рідну землю, культуру свого народу; громадянина правової держави, який знатиме й поважатиме закони, любитиме Україну, орієнтуватиметься в сучасному політичному житті , буде готовий працювати заради процвітання своєї Батьківщини,вмітиме толерантно прожтвати в суспільстві.

Вся виховна робота проводилась згідно річного плану роботи школи, плану роботи педагога-організатора та планів класних керівників і підпорядковувались проблемі формування особистості учня на основі його творчих здібностей та впровадження у навчально-виховний процес основних орієнтирів виховання. Також значна увага приділялася безпеці і благополуччю учнівського середовища.

Протягом 2019-2020 навчального року у виховній роботі школи підвищувався рівень національного, патріотичного виховання та превентивної роботи.

З метою формування основних понять про народ, націю, суспільство, державу, активної громадянської позиції та відповідальності за долю рідного краю, України; виховання почуття єдності власної долі з долею Батьківщини в школі проведено:

  • Тиждень українського козацтва (з 7 по 11 жовтня 2020 року) «Козацькому роду нема переводу…», в рамках якого відбулося ряд цікавих заходів, зокрема:
  • класні тематичні години:

- «Іменем війська запорізького»;

- «Лицарський дух козаків»;

- «Володарі гетьманської булави»

  • спортивне свято « Козацькі розваги» (1-4 класи) ;
  • конкурс малюнків «Козацькому роду нема переводу» (5-7 класи);
  • усний журнал з використанням мультимедійних технологій «Україна від козацьких часів до сьогодення» (8 -9 класи).

Національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу учнів школи, головною метою якого є набуття молодими громадянами соціального досвіду, готовності до виконання громадянських і конституційних обов'язків, успадкування духовних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин, формування особистісних рис громадянина української держави.

З нагоди відзначення Дня Гідності та Свободи у школі пройшли заходи під гаслом «Гідність і Свобода!», на яких діти мали змогу переглянути відеоролики, презентації, декламували вірші про Україну, брали участь у конкурсах патріотичних листівок «Мої побажання Україні»,працювала студія патріотичного макіяжу.

Пам`ять – нескінченна книга, у якій записано і життя людини, і життя країни. Та багато сторінок у нашу історію вписано кривавим і чорним. Особливо вражаючі сторінки, де смертельним шрифтом викарбовані слова: голод, голодомор, Голокост. На знак вшанування пам’яті невинних жертв Голодомору в Україні 22.11.2019 року відбувся захід – реквієм «Колоски памяті…» , яку підготувала вчитель історії Тихомирова А.В...

9 листопада, у день Преподобного Нестора - Літописця відзначали День української писемності та мови.
У нашій школі з 04.11. по 09.11.2019 року пройшов Тиждень української мови «Мово рідна! Ти – життя народу…», присвячений Дню української писемності та мови. В рамках Тижня відбулися наступні заходи:

  • тематична лінійка «День української писемності» ;
  • народознавча хвилинка «Без рушників немає України, як без любові і життя немає»;
  • конкурс крилатих висловів «Мовне дерево» 1-5 класи;
  • конкурс на кращого декламатора скоромовок.
  • Конкурс слоганів про мову;

Проведено квест «Скарби рідної мови…» (5 - 9 класи) , метою якого було ознайомити учнів з виникненням писемності; показати красу і багатство мови, довести, що рідна мова – це духовна святиня.

Учні 8-9 класів та педагогічні працівники взяли участь у написанні Всеукраїнського радіодиктанту.

21 лютого 2020 року в школі для учнів 5-9 класів пройшов інформаційний захід та загальношкільний флешмоб «Небесна Сотня в памяті живе».

Під час заходу слухали пісні Євромайдану, читали вірші, а також разом у молитві промовляли слова за Україну, мир і спокій.

Кожної весни на початку березня вшановуємо пам'ять Великого Кобзаря, геніального сина України – Тараса Григоровича Шевченка. В цьому році відзначили 206-у річницю від дня народження поета, мислителя, пророка національного відродження в Україні.

З метою популяризації його творчої спадщини, активізації патріотичного виховання, пов’язаного з іменем видатного митця у Звенигородській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів №4 з 10.03. по 13.03. 2020 року пройшов тиждень пам’яті поета « Уклін тобі, наш славний Тарасе», метою якого було розширити знання учнів про життя і творчість Т.Г.Шевченка; сприяти вихованню національної самосвідомості учнів; формувати у дітей уміння працювати в команді; розвивати здатність до взаємодії; формувати громадянську і загальнокультурну компетентності, бажання читати твори Т.Шевченка; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати творчі здібності дітей, музичний слух, почуття ритму; виховувати любов до національної культури, прагнення бути справжніми українцями; виховувати почуття гордості за Україну, за її національного генія – Тараса Григоровича Шевченка.

Заходи, які було проведено в рамках тижня:

- Виставка малюнків учнів 1-5 класів до поезій «Садок вишневий коло хати…»,«Пливе човен по Дунаю один за водою…»,«Тече вода з-під явора»,«Зацвіла в долині червона калина».

- Конкурс читців поезій Т.Г. Шевченка,

- Загальношкільна лінійка «Уклін тобі, нашш славний Тарасе!».

5 - 8 травня у школі відбувся дистанційний флешмоб «Червоні маки пам’яті мого роду». Учні 1 – 9 класів демонстрували відеорозповіді про ветеранів, фото родичів, які були учасниками Другої світової війни.

Лінійка пам’яті В’ячеслава Чорновола, лінійка до Дня миру, лінійка вшанування ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС « На Чорнобиль журавлі летіли», флешмоб у День Соборності України, День Пам’яті загиблих під Крутами, День Добровольця, тиждень історії рідного міста, дистанційні відеофлешмоби у День Вишиванки та День Європи - ось неповний перелік заходів національно патріотичного спрямування, які проводилися в закладі протягом навчального року.

У школі працює волонтерський загін «Добротворці» під керівництвом учителя Лободи А.П. у складі учнів 8 класу з надання допомоги одиноким непрацездатним громадянам у рамках загальношкільної акції «Молодь – людям похилого віку!».

З метою формування основ національних та загальнолюдських цінностей, умінь та навичок підтримки й збереження міжособистісної злагоди, моральних якостей, розуміння особистих, родинних, громадянських цінностей, засвоєння сімейних, родинних та суспільних цінностей у школі пройшли наступні заходи:

  • Андріївські вечорниці ( класний керівник 9 класу Цимай К.М..)
  • Тиждень «Права жінок в Україні» (березень 2020р.)

Тиждень толерантності «Ми – різні, але ми – рівні!»,( класний керівник 6 класу Барабаш Т.Г.)

  • Під час Тижня толерантності по класах проведено уроки толерантності: «Толерантність –врятує світ» та «Спілкуємось толерантно» (5-9 класи).
  • Засідання шкільного учнівського комітету «Як ми можемо допомогти іншим».

Соціальний педагог Барабаш Т.Г. організувала у 8-9 класах годину психолога на тему «Толерантне спілкування», а у 1-4 класах проведено конкурс плакатів «Стіна доброти».

Важливим аспектом діяльності школи є робота щодо запобігання протидії торгівлі людьми. Проблема торгівлі людьми дуже близько стоїть до таких проблем, як наркоманія та підліткова безпритульність. Тому класні керівники 1- 9 класів та соціальний педагог приділяють увагу їх профілактиці в молодіжному середовищі.

З 25 листопада по 10 грудня в Україні, в нашій школі зокрема, проходила акція «16 днів проти насильства».

Дати початку та завершення Акції вибрані не випадково. Вони створюють символічний ланцюжок, поєднуючи заходи проти насильства стосовно жінок та дії щодо захисту прав людини, підкреслюючи, що будь-які прояви насильства над людиною, незалежно від її статі, є порушенням прав людини.

Шістнадцятиденний період акції охоплює наступні важливі дати:

25 листопада – Міжнародний день боротьби з насильством щодо жінок;

1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом;

2 грудня – Міжнародний день боротьби з рабством;

3 грудня – Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями;

5 грудня – Міжнародний день волонтера;

6 грудня – Вшанування пам’яті студенток, розстріляних у Монреалі;

9 грудня – Міжнародний день боротьби з корупцією;

10 грудня – Міжнародний день прав людини.

У рамках акції проведено наступні заходи:

· Години спілкування, бесіди для учнів 1-5 класів: «Добре і погане у вчинках хлопчиків і дівчаток», «Протидія експлуатації дитячої праці в Україні»;

· Години спілкування, бесіди для учнів 5-9 класів: «Хлопчачий чи дівчачий світи: схожі чи різні?», «Цінності ґендерної рівності», «Рівні можливості в отриманні професії»;

· Конкурс плаката « Стіна доброти»;

· Батьківський всеобуч: «Сучасна сім’я – рівні права і можливості»;

· Зустріч учнів 7-8-9 класів з лікарем – наркологом районної поліклініки

· Виступ шкільної агітбригади на тему «Ні – шкідливим звичкам!»

Соціальним педагогом школи проводилась діагностика взаємостосунків у класних колективах як фактор попередження психологічного та фізичного насилля між дітьми, діагностика дитячо-батьківських стосунків, проводяться профілактичні бесіди з батьками і дітьми, індивідуальні консультації, відвідування батьків вдома.

З метою формування в учнів поняття єдності з природою, відповідальності за стан її збереження, залучення школярів до громадської діяльності, спрямованої на захист оточуючого середовища, знань про сучасні проблеми екології, розуміння кожним учнем найголовнішої проблеми людства – проблеми виживання, яке стосується не тільки людей, а й кожної істоти на Землі,з учнями проведено

Тиждень біології та екології , дистанційно( 21.04. - 24.04.2019) ( учитель Муравська Н.П.):

- Дистанційні монологи учнів 6-9 класів « Земля – наш спільний дім»

- Вікторини «Збережи планету чистою»;

- «Рослини навколо нас»:

Перегляд мультфільмів на екологічну тематику

З метою формування вмінь відчувати та розуміти художні образи, розвивати художньо-естетичний смак, культуру мислення та поведінки, навички виконувати творчі завдання, потребу в спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсностідля учнів школи проведені:

  • святкова лінійка Першого дзвоника «З Україною в серці»;
  • відеосвято завершення навчального року « Ми – команда!»
  • дистанційний випускний відеофлешмоб для четвертокласників дев’ятикласників ;
  • концерт до Дня учителя «Учителю осінь посміхається»;
  • конкурси малюнків та плакатів «Я маю право …», «Землю сонце прикрашає, а людину – праця», «В здоровому тілі – здоровий дух», «Осінь золота, що ти нам принесла?», «Збережімо первоцвіти !»;

шоу програма до Дня святого Валентина

  • День Святого Миколая – свято несподіванок;
  • дитячі новорічні ранки у 1- 6 класах «Світ новорічних фантазій»;
  • новорічний вечір старшокласників «Новорічна феєрія»;
  • День Масляної;
  • виставка робіт учнівської творчості.
  • Дистанційне відеопривітання «Святкові дзвони Великодня»

Учні школи взяли участь у районному фестивалі військово – патріотичної пісні «І знову пам’ять ожива..».

З метою формування поняття та уявлення про важливість праці в житті людини, уявлення про типи професій, вміння й навички самообслуговуючої праці, поваги до людини праці, почуття відповідальності, вимогливості до себе, дисциплінованості, старанності, наполегливості, потреби до праці та поняття професійного самовизначення проведено:

  • закріплення шкільної території за класами з метою підтримки її в належному стані;
  • робота «Книжкової лікарні» у шкільній бібліотеці;
  • тиждень профорієнтації « Вибір професій. Майбутнє за нами.»
  • години спілкування «Подорож у світ професій» (1-4 класи), «Обираєш професію – обираєш долю» (7-8 класи)
  • гра - вікторина «Загадки про професії» (1-2 класи);
  • гра - мандрівка «Професія моїх батьків» (5-6 класи);
  • майстерня Діда Мороза (1-5 класи),

Вибір професій - завдання досить складне й серйозне. З метою формування в учнів об’єктивного підходу до професійного вибору пройшло тестування на визначення професійної спрямованості учнівської молоді.

З метою формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості, вміння цінувати себе як унікальну й неповторну особистість, вміння уникати негативного впливу шкідливих звичок, визначати свій соціальний статус у соціальній групі, уникати конфліктних ситуацій та конструктивно впливати на них, коректувати та регулювати власну поведінку з учнями школи проведено:

  • Місячник безпеки руху у рамках Всеукраїнського рейду «Увага! Діти - на дорозі!» за розробленим планом, а саме:
  • проведена загальношкільна лінійка «Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди»;
  • згідно плану заходів відбувся Єдиний урок з правил дорожнього руху у 1-9-х класах за участю членів шкільного загону Юних інспекторів дорожнього руху (керівник Скоробреха О.М.).

Під час проведення уроку учні 8-9 класів нагадали молодшим школярам про основні правила безпечного руху транспорту та пасажирів з використанням наочного стенду «Твій друг – безпечний рух!», розповіли про небезпечні ситуації, які виникають на дорогах за участю школярів, та ознайомили зі схемою безпечного руху до школи;

  • по класах класними керівниками 1-9 класів проведено профілактичні бесіди з метою попередження нещасних випадків на дорогах та інструктажі з правил дорожнього руху;
  • було оголошено конкурс малюнків для 1-4 класів «Мій безпечний маршрут від дому до школи», для 5-8 класів: «Діти. Дорога. Безпека». По завершенню конкурсу, організовано виставку дитячих малюнків з безпеки дорожнього руху;

У школі пройшов Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди, в рамках якого відбулися наступні заходи, а саме:

  • виховні години у 1 - 9 класах до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДОМ:
  • «Знати, щоб жити»;
  • «Об’єднаймось заради безпеки, об’єднаймось проти СНІДу!»;
  • оформлено виставки книжок у шкільній бібліотеці «Шкідливі звички, до чого це веде?».
  • Вчителем основ здоров’я Гончаренко І.Д.. проведено відеолекторій «Діти та молодь проти наркоманії» (8 – 9 класи)

На виконання Комплексної програми профілактики злочинності, Комплексної програми профілактики правопорушень у школі проведено певну роботу:

  • розроблено план заходів щодо запобігання злочинним проявам в учнівському середовищі;
  • виявляються учні, схильні до скоєння правопорушень, та заповнюється банк даних на таких підлітків;
  • працює рада з профілактики правопорушень;
  • проведено Всеукраїнський Тиждень права (учитель правознавства Тихомирова А.В..), в рамках якого:
  • виховні години «Порушення прав в казках» (1-2 класи); «Наші права – щасливе дитинство» (3-4 класи); «Права дитини понад усе» (5-6 класи); «Пустощі та кримінальна відповідальність» (7-9 класи);
  • конкурс малюнків «Я маю право на…» (1-4 класи)
  • «Світ моїх прав» - знайомство з основами права 8-класників. Перегляд презентацій «Мої права»
  • Єдиний урок права «Права людини з нагоди проголошення Загальної декларації прав людини» (2-9 класи);
  • вікторина «Чи знаєш ти свої права?» (5-6 класи).

У школі створена і діє рада з профілактики правопорушень. Постійно ведеться робота з виховання толерантного відношення до людей. На засіданнях Ради розглядались випадки порушення поведінки учнями, схильними до порушень дисципліни, пропусків занять без поважних причин.

Радою профілактики школи практикувались такі засоби впливу:

- винесення попередження про відповідальність за навчання та виховання дітей батькам,

- винесення попередження за противоправну поведінку учнів.

На внутрішкільному обліку учні не перебувають.

Класні керівники здійснюють постійний контроль за відвідуванням занять учнів, за успішністю знань, проводять необхідні педагогічні консультації з батьками учнів, обстежують умови проживання дітей в сім’ї, вивчають характер та прояви особистості учнів, здійснюють всю виховну роботу з дітьми девіантної поведінки, зустрічаються з учнями та їх батьками за місцем мешкання, проводять роботу по залученню учнів в гуртки та секції за інтересами, залучають до роботи у класі та в школі.

Важливе місце у системі профілактики правопорушень серед учнів відводиться роботі з батьками. Класні керівники проводять роботу з батьками і дітьми щодо оздоровлення сімейних відносин. У вересні 2019 року соціальним педагогом з класними керівниками були відвідані категорійні сім’ї за місцем проживання, обстежені їх житлово-побутові умови, надані педагогічні консультації. Постійно здійснюється психологічно-педагогічний супровід та контроль цих сімей.

На загальношкільних батьківських зборах розглядалися питання взаємодії школи та сім’ї у у навчанні та вихованні дітей, попередження випадків домашнього насильсива, профілактики шкільного боулінгу.

Поряд із традиційними формами роботи з громадянського виховання значне місце посідає шкільний парламент, як форма учнівського самоврядування на чолі з президентом – Возною Анастасією та заступником Ткаченко Крістіною, складено план роботи на рік. Один раз на місяць проводилося засідання ради.

Поле дії учнівського самоврядування – забезпечення порядку, організація чергування в школі, класних кімнатах, дозвілля на перервах, проведення загальношкільних лінійок, виставок, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог, організація роботи щодо збереження шкільного майна, підручників, благоустрою території школи, участь в гуртках, секціях, підготовка та проведення конкурсів,свят.

Підсумовуючи, слід зазначити, що всі вихованці школи протягом року були задіяні в навчально-виховному процесі, мали доручення, були залучені до роботи гуртків, спортивних секцій, відвідували заняття в школі мистецтв, художній школі, дитячих колективах РБК.

Педагог – організатор Т.Г. Барабаш

Кiлькiсть переглядiв: 1502

Коментарi